Filmblog for folket!

Wednesday, May 23, 2007

Under (mental) Construction!

Hey! Ville bare lige sige, at grunden til at der nok er lidt stille herinde for tiden, er, at jeg er gået igang med specialeskrivningen, hvilket resluterer i, at jeg ikke har så meget tid til overs til at få skrevet på min filmblog - men fat mod; jeg lover at vende tilbage snarligst, og gerne smide en cinematisk kommenatr ud mellem sidebenene i ny og næ (når der kommer en lille åbning i helvedesskriveriet). Sidder netop nu og har nået havldelen af min daglige opgave, nemlig at skrive 2 sider :) Men hvis alt går godt, så er jeg også færdig inden den 1. september!

Så pøj pøj til mig, og: stay tuned!

Coming up (forhåbentlig inden alt for lang tid):
Sviner-anmeldelser af nogle af mine yndlings hade-film.

Labels:

2 Comments:

Blogger Magnus Udbjørg said...

kom tilbage

10:18 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Good fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

3:54 AM

 

Post a Comment

<< Home