Filmblog for folket!

Thursday, July 20, 2006

Advarsel: forbehold forude!

Okay, denne gang vil jeg ikke starte med 'Okay'.... DUH!! Damn! Pokkers! Nå, lige meget - jeg har indset hvor svært det er at holde en Blog ved lige. Jeg kan tydeligvis ikke (som 'visse' andre...) klø på og skrive side op og side ned om rent faktisk spændende, overraskende, finurlige og hylende morsomme emner og vinkler som falder mig ind i min hverdag.
Ikke fordi jeg ikke har lyst, men det viser sig at være svært at finde tid til det. Nu er der sikkert mange (eller i hvert fald den ene som læser dette) der tænker: "Åh Gud, her kommer den selvmedliddende smøre fra Vigtigper om hvor travl han er og hvor synd det er for ham", men det er nu faktisk ikke mit sigte - jeg prøver bare at undskylde, hvorfor det nok bliver så som så med posts herinde.

Jeg vil jo gerne når det kommer til stykket og jeg har da også nogle ting på hjertet engang imellem, men i øjeblikket er jeg lænket til min praktikplads på Copenhagen International Film Festival indtil primo oktober kl 9-17 og aftenerne er så fordelt på at arbejde i 'Gaytime', kvalitetstid med Marie, prøve ikke at miste kontakten med vennerne (det er vist Jer derude) og så selvfølgelig se en film eller to eller...

Det med at se film (som er en stor del af mit liv, hvis I skulle være i tvivl) kan jo heldigvis kombineres med omtalte kvalitetstid og engang imellem med venne-kontakt-holdningen, men det er altså en vigtig aktivitet som tager tid (ca. 1½-2 timer pr. stk).

Man vil jo nødigt blive påduttet at have et indholdsløst - eller værre endnu - trivielt/ensformigt liv, men sådanne fordomme skal dog ikke afholde mig fra at holde fat i mine yndlingsbeskæftigelser. Så meget tid hvor jeg kunne skrive her på Bloggen (f.eks. lige nu!) går med andre ting, og derfor det sparsomme indhold på herværende adresse. Sådan!

Men forstå mig ret; jeg vil ikke skræmme jer væk eller give dårlig reklame for Bloggen her - bare rolig, der skal nok ske noget på disse sider, men have tålmodighed. Kvalitet kan ofte erstatte kvantitet (siger folk som har skirveblokeringer, er dovne, overmodige eller bare har ret). Og bare for at vise at her skam ikke er helt dødt, kommer der, vupti, endnu en post næsten lige med det samme!

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fantastisk!

Lister og henvisnigner til Mig - jamen så er jeg solgt.

Jeg har mødt sent på arbejde i dag, dvs. klokken 13:45 og sidder nu med lidt stærk kontorkaffe og et saligt smil.

Kommer der snart lister over film?

Eventuel film der handler om negere...?

2:02 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ja tak flere lister om film med negere der er tykke og... Well you know the drill!

9:27 PM

 
Anonymous Anonymous said...

good site

6:47 AM

 
Anonymous Anonymous said...

good site

6:47 AM

 
Anonymous Anonymous said...

good site

6:48 AM

 
Anonymous Anonymous said...

good site

6:49 AM

 

Post a Comment

<< Home